Seçim Filtreleri
Okul Türü
İl Seçimi
Taban Puan
Yüzdelik Dilim (Nokta Kullanınız)
2626419160
2626418476
Arapçeşme Mah. Yeni Bağdat Cad. No 651 Gebze KOCAELİ
Kocaeli / Gebze
Gebze Anadolu Lisesi

http://gebzeanadolulisesi.meb.k12.tr
Gebze Anadolu Lisesi resmi
Değerlendir
 
0
 
0
Taban Puanı 467.8735
Kontenjan Türü Kız/Erkek
Pansiyon Yok
Eğitim Süresi 4 Yıl
Y.Dil İngilizce
İnceleme Sayısı 9247
Bilgi Ekle
Yorum Ekle
Listene Eke/Çıkar

Gebze Anadolu Lisesi Kocaeli ili Gebze İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Aşağıdaki tabloda Gebze Anadolu Lisesi'nin son üç yıllık taban puanını ve yüzdelik dilimini inceleyebilirsiniz. Gebze Anadolu Lisesi bu yıl 467.8735 taban puanı ve 2018 TEOG Tercih döneminde açıklayacağımız yüzdelik dilimle öğrenci alacak.

Gebze Anadolu Lisesi 2018-2019 eğitim öğretim yılı için kullanılacak taban puan 467.8735 olup Gebze Anadolu Lisesi yüzdelik dilimi tercih döneminde tercih işlemleri başlamadan hemen önce sorubak teog tercih robotumuzda yer alacak.

SON ÜÇ YILLIK PUAN BİLGİSİ
Taban Puanı

Yüzdelik Dilimi
2017 Bilgileri Kocaeli / Gebze
Gebze Anadolu Lisesi Taban Puanı
 
467.8735
2016 Bilgileri Kocaeli / Gebze
Gebze Anadolu Lisesi Taban Puanı
 
454.0609 7.7100
2015 Bilgileri Kocaeli / Gebze
Gebze Anadolu Lisesi Taban Puanı
 
450.5964 7.5100

Okulumuz 1989 yılında Gebze Endüstri Meslek Lisesi bünyesinde 72 hazırlık sınıfı öğrencisiyle eğitim ve öğretime başlamıştır.1991-1992 öğretim yılı da dahil olmak üzere 3 yıl burada öğretimini sürdürmüştür.

  • Öğretmen Sayısı : 34
  • Rehber Öğretmen Sayısı :
  • Öğrenci Sayısı : 689
  • Öğretim Şekli : Normal Öğretim
  • Ders Başlama ve Bitiş Saati : 08:45-15:55
  • Derslik Sayısı : 22
  • Fen Laboratuarı Sayısı : 3
  • BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1
Gebze Ticaret Lisesi için tahsis edilen 10 dönümlük arsa,sonradan Anadolu Lisesi için tahsis edilmiş olup; tapu tescil işlemleri Ticaret Turizm Genel Müdürlüğünden Ortaöğretim Genel Müdürlüğüne devredilmiştir. 25.12.1990 yılında ihalesi yapılan Okulumuzun inşaatı 2 yılda tamamlanarak 20.09.1992 yılında dönemin Milli Eğitim Bakanı Sayın Köksal TOPTAN tarafından hizmete açılmıştır.

17.08.1999 Marmara depreminde hasar gören okulumuz güçlendirmenin yapıldığı 2 yıllık süre içinde eğitim ve öğretimine önce Darıca Süleyman Demirel Lisesinde, daha sonra Yenimahalle Adem Yavuz İlköğretim Okulu binalarında devam etmiştir.2001/2002 yılında tekrar kendi binamıza taşındık. Gebze Anadolu Lisesi ilk mezunlarını 1995-1996 Eğitim öğretim yılında vermiştir.2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında toplam 696 öğrencimiz bulunmaktadır.

VİZYON Bilimsel ve teknolojik yeniliklere açık, çevre ve ülke ihtiyaçlarına uygun, sürekli olarak gelişen ve yenilenen yöntemleri ile bir yüksek öğretim kurumuna hazırlanan maddi ve manevi bakımdan donatılmış, etkili ve nitelikli, çağdaş, akılcı, demokratik ve laik bireyler yetiştirerek; öğrencileri ilgi ve yeteneklerine göre bir yüksek öğretim programına hazırlamaktır.

MİSYON Biz Gebze Anadolu Lisesi çalışanları olarak; öğrencilerimizin Milli Eğitimin temel amaçları doğrultusunda öğretim programında belirtilen hedeflere ulaşmalarını, Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı, vatanını ve milletini seven, eşitlik, dürüstlük ve adaletin ödün vermeyen, bilgili, becerikli, özgüvenli olmalarını çevresi ile iyi ve olumlu iletişim kurabilecek davranışlar kazanmalarını, olaylara çok yönlü ve tarafsız bakabilmelerini. Çağın gelişen ihtiyaçlarına cevap verebilecek beceriler kazanmalarını; 21. yüzyılın teknolojisine ayak uydurabilen ve bunları yakından takip edebilen, liderli özelliklerinin yanı sıra iş birliği ve ekip çalışmalarına yatkın bireyler olmalarını; bireysel yeteneklerini dikkate alarak öğrenmelerini sağlamaktır.

BAŞARILAR

Toplam 144 yorum yapıldı.
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-18 20:19:10
    Gal ilk gunden sınavmı ne sınavı hjmhıngujb
    yorum Gal
    2017-09-17 23:50:31
    Ya bu ne biçim iş ilk günden sınav mı olurmuş
    yorum 9392
    2017-09-17 23:16:41
    bende çalışmadım hem neye çalışabiliriz ki hangi birine gerek yok bence
    yorum Poiuyt
    2017-09-17 14:51:36
    Yok niye calisiyim ki not yok bir sey yok,yaparsalar girerim cikarim 😂😂siz calistiniz mi?
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-17 12:16:19
    Deneme sınavı na çalıştınızmı
    yorum Dghi
    2017-09-13 23:42:12
    Okulun ilk günü ders islenecekmiş
    yorum Ayşenur
    2017-09-12 14:39:11
    ya bn müdürü aradım okul daha hazır değilmiş yani sınıfları falan o yüzden uyum programına gelen öğrencileri geri göndermişler yani normal zamanında açılcak 18 eyylülde
    yorum 9392
    2017-09-12 00:50:33
    Okul bilgilendirmeden gitmeye gerek yok diye düşünüyorum
    yorum O
    2017-09-11 21:35:41
    Olduğu zaman haber verecekler yoksa biz yine gidip mi oğrenicez
    yorum N
    2017-09-11 20:51:33
    Ya yarın gidilicek mi okula
    yorum 9392
    2017-09-11 18:02:16
    Müdür yardımcısı perşembe bilgilendireceğiz gibi bir şey dedi
    yorum 9392
    2017-09-11 18:00:05
    Gitmeseydiniz ne ya müdür kendisi gelin dedi gitmeseydiniz diyor:D
    yorum P
    2017-09-11 16:45:13
    B bilseydik gitmezdik sanki biliyorduk olmiycagini Allah Allah ya.
    Uyum programi carsambadan sonra olabilirmis ama kesin degilmis
    yorum O
    2017-09-11 15:34:45
    Uyum programı bugünkü yok yoksa hiçbir soran oldumu
    yorum O
    2017-09-11 15:19:07
    Bugün yokta başka zaman olacakmış en sormayı unuttum
    yorum B
    2017-09-11 15:12:34
    :)Gitmeseydiniz
    yorum Poiuyt
    2017-09-11 12:48:21
    Aynen ya bos yere gitmis olduk.
    yorum 9392
    2017-09-11 10:34:36
    Okulun yaptığı saçmalık müdürü arıyoruz gelsin çocuklar uyum programı var diyor gidiyoruz müdür yardımcısı benim de dün haberim oldu yok bugün uyum programı falan diyor keşke daha düzgün haber verilseydi boş yere gitmiş olduk.
    yorum Poiuyt
    2017-09-11 10:06:08
    Tabi elimiz bos donduk bos yere gitmis olduk.
    yorum Poiuyt
    2017-09-11 00:31:10
    Okul formasi ile gelicem.
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-10 22:17:24
    Yrn okula serbestmi geliceksiniz bn serbest gelcem. Gorusuruz jhjvftjvfujv
    yorum O
    2017-09-10 20:03:16
    Okulu arayan oldumu
    yorum Poiuyt
    2017-09-10 19:03:08
    Arkadaşlar yarin okula gelenler kimler?
    yorum Poiuyt
    2017-09-10 17:58:54
    Yarin okul var ama gelen var mi o ayri konu zorunlu degil diye gelmeyenler olur ben gelicem,tabi sabah okulu ariycam
    yorum O
    2017-09-10 14:32:56
    Biri cevap verebilirmi
    yorum O
    2017-09-10 14:21:03
    Yarın okul varmı okul telefonlarımı açmıyorda
    yorum 9392
    2017-09-10 13:48:29
    Isimsiz uyum programını müdür kendisi hazırlıyomuş yani ona bağlı kaç gün olacağı deneme hakkında bi bilgim yok sadece bizi ölçmek için seviye sınıfı için değilmiş
    yorum Ehemehemehem
    2017-09-10 13:00:24
    Kimsenin haberi yokken sınıfta 5 6 hadi 10 kişi olur bu çok saçma sınıfta napcaz bos bos .Herkese nasıl haber versinlr müdür derdi öyle bir şey ile kayida gitmisken
    yorum Isimsiz
    2017-09-10 00:17:18
    9392 ben mebin sitesinden 5 gun olacagini okumustum,ders islenicek mi?
    Deneme neye gore yapilicak?
    yorum Ertuğrul Gülşen
    2017-09-09 20:13:50
    Hedefim bu okuldu fakat puanımın 466.90 olmasına rağmen bu okula giremedim. 1 puan yüzünden 9 km uzaklıkta bu okul yerine 30 km uzaklıkta bir okula gideceğim. Gideceğim okuldan memnun değilim demiyorum fakat mesafe bakımından 4 senemi çok sıkıntılı bir okulda geçireceğim.
    Teşekkürler -MEB
    yorum Ertuğrul Gülşen
    2017-09-09 20:03:16
    Bu okul benim tek hedefimdi fakat puanımın 466.90 olmasına rağmen bu okula giremedim. Şimdi 1 puan yüzünden 9km yer yerine 30 km bir okula gideceğim
    3.nakil işlemlerini yapmama rağmen 4 senemi sıkıntılı (mesafe açısından) bir şekilde geçireceğim. Teşekkürler -MEB
    yorum 9392
    2017-09-09 18:08:25
    Zorunlu değilmiş ama gerekliymiş zaten düşünsene senden önce gelenler kaynaşıcak geride kalacaksın zaten 1 hafta boyunca değil belirli günlerdeymiş
    yorum Ksieysi
    2017-09-09 14:07:54
    Zorunlu mu ? Okula alışmak için o
    yorum 9293
    2017-09-09 00:09:34
    deneme sınavı yapılacakmış öyle bizi ölçmek için ayrıca okullar bu pazartesi 11 eylülde açılıyor -9.sınıflar için- haberiniz olsun
    yorum Poiuyt
    2017-09-08 18:21:33
    Okulu arayin sorun var mi oyle bisey varsa burayada yazin ben gecen gun aradim o yzuden aramiyorum
    yorum Asasas
    2017-09-08 02:58:54
    Ben hepsini unuttum tekrar yapmadiktan sonra unutulur ki zaten .Yazın ders mi calisacaktim😂 Sen nerden ögrendin kesin bir bilgimi ?
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-08 00:27:44
    Deneme sınavı sadece denemek içinmiş nerde eksik oldugumuzu gorceklermiş haberiniz ola...
    yorum 9392
    2017-09-07 17:19:47
    Seçmeli dersler nasıl çok önemseniyor mu? Ben sosyal etkinlikler seçtim tam olarak ne oluyo
    yorum Elif
    2017-09-07 14:51:54
    Aklıma geldikce yaziyorum jdbeix cevaplarsaniz sevinirim .
    Okul ek kitap aldiriyor mu,ders kitapları yerine oxford kitaplari aldiriyormus bazı okullar .Bu okuldada var mı öyle bir şey ?
    Okulda kurs var mi ?
    yorum Elif
    2017-09-07 14:46:29
    Okulun sweatini almasak kendimizinkileri giysek bir sey olur mu yani zorunlu mu ?
    Giyime formaya çok dikkat ediliyor mu ?
    yorum Djsjxjs
    2017-09-07 14:42:56
    Deneme sınavı mı
    Niye ki sınıflara ona göre falan mı yerlestircekler
    Öyleyse ben hepsini unuttum nolcak şimdi ;(
    yorum Poiuyt
    2017-09-07 13:02:39
    Ben uzun kolluda aldim oda gri😂Gomlekte giyilebiliyor
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-07 11:41:46
    Birde deneme sınavı var haberiniz olsun vgvfhcc
    yorum sanırım
    2017-09-07 00:41:35
    okul kıyafetlerinde yaz için farklılık oluyo kısa kollu olan yaz için olabilir beyaz gömlek de giyilebiliyomuş fark etmiyo heralde
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-06 21:45:57
    Aynen gri tişört siyah pantolon yani
    yorum Poiuyt
    2017-09-06 20:35:51
    Rabia abla okul formasi konusunu tam anlayamadim ben bir magazadan forma aldim forma hakkında dedigin seyi daha deteyli anlatabilir misin (kravat falan da vermediler gri tisort siyah pantolon)
    yorum RABİA
    2017-09-06 19:29:22
    yok ya abartıyorlar bu sene daha iyi oluyor yeni kütüphane geldi bilgisayarlar sıfır mescid yenilendi abartıyorlar okul cok iyi pişman olmazsınısınız
    yorum no1784
    2017-09-06 19:14:00
    Ortaokulda beden dersinden çok çektiğim için sormuştum teşekkürler bide okulun binasının değişmesiyle ilgili hiçbir bilgi yok mu çok eski diyolar sizin için sıkıntı oluyo muydu
    yorum RABİA
    2017-09-06 18:43:55
    okulun forma konusunda da sakın gidip bi magazadan girip para dokmeyin yazık olur siyah kumas pantolan beyaz gömlek kravatı okuldan alıyosunuz lakos olarak gri kısa kollu bunlar yeterli polar ffelan almayın sorunuz varsa sorabilirsiniz bu sene yeni mezun oldum :)
    yorum RABİA
    2017-09-06 18:40:20
    Beden dersi ilk yıl işlenir eşofman giyip giymemene dikkat ederler ilk ders işlerler sonra brakırlar çok kasmanıza gerek yok rahat olun beden de sıkıntı olmaz
    yorum no1784
    2017-09-06 17:08:27
    Yeni olmayan biri cevaplayabilir mi beden dersleri 9.sınıfta nasıl geçiyor beden hocası nasıl biri ayrıca okul kıyafeti okulda mankenlere giydirilen mi çünkü ordaki griydi ama müdür beyaz olduğunu söyledi?
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-06 01:44:44
    Bakalım nasıl olacak yeni bir macera.. okul a gelince anlarsınız nickimin neden Dracula olduğu nu. İnş güzel olur.
    yorum 12345
    2017-09-05 21:41:00
    Servis mi mantıklı otobüs mü ? Servis erken alıyor 1 saat fazladan uyurum da jflehfsoxbsk
    yorum gal mağduru
    2017-09-05 18:09:54
    okulda gerçekten sizi sinir edecek olan hocalar var her branştan en az bir tane diyebilirim jfjjklfgjkf ay birde bazı öğrenciler var resmen okula yalakalık için gelmiş ama bazı hocalar da bu yalakalıkları seviyor ha en sinir kaptığım şey yine dehocaların hepsi kaliteli ama bazen dokuzda pek takmıyorlar bişe diyim mi okuldan en çok emin abi ve ahmet abiyle(kapıda duran görevliler) kavga edeceksiniz iinsanı çıldırtıyorlar ama yine sohbetler0i sarıyor benim pek hocalarla tartışmam olmamıstır ama arada çatışıyorduk bi de şu 11 ler çok gıcık yav okulda sınavlarda kelebek sistemi var dokuzda bi edbiyat hocamız vardı hep t.avuklarından bahseder halen okulda galiba ben de heyecanlıydım ama şimdi sona yaklaştık be geriye bakınca insan ne cok sey yasamısız diyor olaylar cok da ben bazılarını anlatmıyorum nolur nolmaz merak ettiklerinizi sorun soyleyeyim
    yorum Miyy
    2017-09-05 18:03:02
    Yahu kaç kere yorum yaptım onaylanmadı ve hepsinde de instagramdan gebze anadolu lisesini takip edip biona hjshdh yazarsan ben seni bulurum yazdım (ben asdfg)
    yorum Inflames
    2017-09-05 17:40:35
    Gal mağduru biraz bahset okuldan 2 hafta sonra okul açılacak heyecanlayız anladın işte sen,sende yasamışsındır öğretmenler falan biraz bahsedersen cok sevinirim😇🤗
    yorum gal mağduru
    2017-09-05 17:26:23
    ben yeni değilim bu arada okumaya gealdiyseniz ne mutlu size biz ne dokuzlar gördük .Takımlar falan kuruluyor ama gezi amaçlı pek bir şey yok belki siz gelince olur okulda z-kütüphane var resim atolyesi var telefon zaten pek sıkıntı olmuyor arkadaşlar yetiyor jjhgjhjggjf0
    yorum Lkjhgfdsa
    2017-09-05 13:53:53
    Aynen bulunur
    yorum Dracula😂😂
    2017-09-05 13:42:59
    Aktivite yoksa okul takımında fln oynarız😂😂😂bfdjshsjjb
    yorum Asdfg
    2017-09-05 11:54:11
    InFlames bence de sosyal medya daha iyi olurdu :d Gal mağduru arkadaşım sen de üzülme bence sonuçta yüksek puan alıp buraya girdiysen burada senin seviyende insanlar olacak biz de 420 almadık sonuçta ayrıca okulda telefona çok ihtiyacmız olduğunu düşünmüyorum çünkü arkadaş ortamını daha kötü etkilerdi aktiviteler de istenirse yapılır ;)))
    yorum InFlames
    2017-09-05 00:01:07
    Burak güldürdün😂Gal mağduru sana gelirsek yapcak bisey yok yani cok cok beden hocasiyla konusulur bir futsal basketbol takımı cikartilir,ortam bulunur(bunlar olmasada olur okumaya gidiyorum)😎okulla ilgili bilgi verirsen fena olmaz
    yorum Az önce yazan kişi
    2017-09-04 23:31:47
    Kayıt için ne gotürmeliyiz ?
    yorum _&+₺#(
    2017-09-04 23:24:08
    Kütüphanesi var mı okulun ?
    yorum Burak
    2017-09-04 23:21:56
    Adım Burak değil neden Burak yazdım bilmiyorum zjoahdoshsi
    yorum Gal mağduru
    2017-09-04 23:07:50
    Gencler cok da sevinmeyin bu okula geldiğinize arkadaş ortamının iyi olursa eglenirsiniz yoksa da okulda hiç bir aktivite yok bu arada telefonlar toplanıp kutuya konuluyor ve odaya konuluyor
    yorum InFlames
    2017-09-04 22:23:18
    İyi😂Burdan konuşmaya devam ediyoruz sosyal medyadan neden konusmuyoruz?
    Tabi ismimi yazdigimda yonetici kabul ederse😅
    yorum Asdfg
    2017-09-04 22:09:47
    Yok sorun değil ne demek. Seni tanımıyorum ama sevdim :d
    yorum InFlames
    2017-09-04 20:52:40
    Asdfg bazi yorumlarım kabul edilmiyor yoksa iyi arkadas oluruz falan dediğinde cevap verdim yanlis anlama
    yorum Asdfg
    2017-09-04 20:51:08
    Burak tutturamadın malesef 😂
    yorum InFlames
    2017-09-04 20:12:47
    Bende degilim😂😂
    yorum Asdfg
    2017-09-04 20:01:32
    Burak konuşmalarımız erkek konuşması gibi falan mı yoksa akxjdkfhdknd ben erkek değilim 😂
    yorum Burak
    2017-09-04 17:34:51
    Siz ikiniz de erkek misiniz merak ettim de 😅
    yorum Asdfg
    2017-09-04 16:29:58
    Bir şey diyim mi bence senle ben iyi arkadaş oluruz bunu görebiliyorum akdhfkfgsj
    yorum InFlames
    2017-09-04 12:27:06
    Bende aynısını yazmistim o özgüven varsa yap ama ben yapamam diye😂
    yorum Asdfg
    2017-09-04 11:39:07
    Ben de dünden beri yorumunu bekliyodum hjshdh ama sınıfın ortasında burada mısın hjshdh diye bir şey de söyleyemem açıkçası 😁
    yorum InFlames
    2017-09-04 11:12:50
    Asdfg yrumlarim yonetici tarafından kabul mu olmuyor anlamadim bende bu isimden yazıyım dedim.(hjshdh)
    yorum Asdfg
    2017-09-04 09:45:49
    Rumuz dostum fenasın beğendim akdjfjdhdcjhsn yalnız hjshdh krdşm mantıklı değil miydi 😁
    yorum Rumuzsuzlastiriveremeyebileceklerimizden
    2017-09-04 02:47:24
    (Asdfg ve hjshdh) okulun ilk günü sınıflara girip bagirin nick ile
    +Burda misin hjshdh ?- Burdayım asdfg .dkwvsoquishq
    Ya da tişörtünüzün üstüne kağıt yapıştırın nickinizle gezin birbirnizi bulun sonra kanka olun ve mutlu son gerçek dostluk
    Birbiriniz bulmanız dileğiyle bb
    yorum Rumuzum yok
    2017-09-04 02:30:18
    Rumuzun İngilizcesi nick nameymis ismini acıklamak istemeyenler sanal dünyada kullanirmıs ,gidip arastirdim lazım olur oxjcwhlqwsh
    yorum Asdfg
    2017-09-03 21:39:04
    Bir yerden birbirimizi bulmamız lazım ama adlarımızı da buraya yazamıyoruz ki :d
    yorum Hjshdh
    2017-09-03 21:25:58
    Yok sorun yok da nerden konusucaz ki?😂
    yorum Asdfg
    2017-09-03 21:14:03
    Hjshdh senle bi tanışsak mı biz 😁 buradan konuşmak zor oluyor (yanlış anlama niyetim kötü değil)
    yorum Hjshdh
    2017-09-03 20:57:13
    Ama ben sanmıyorum secmelilere gore yapilacagini esit bir dagitma olmaz.
    yorum Hjshdh
    2017-09-03 20:55:01
    Asdfg kusura bakma ben sana yazicaktim yorumu,kendi nickimi girip,yorumlara gelip senin adini yazdim sandim oyle olmamis 😲😢kusura bakma ozur dilerim.
    yorum Asdfg
    2017-09-03 20:13:44
    Son yorumu yapan arkadaş bu benim nickim lütfen başka bul 😁 bana öyle demediler seçmeli derslere göre sınıf yapılacak dediler 😕
    yorum Asdfg
    2017-09-03 20:00:40
    Ben kayıt yaptırmaya gittigimde mudur sınıfları puanlara uygun esit dagiticaklarini soyledi ornegin 1.olarak gelen A´da 2.olan B´de vs.hatta biz şu sınifta olursa iyi olur demistik not almıstı ama belli degildi siz sınıfınızı biliyor musunuz?
    yorum Asdfg
    2017-09-03 16:49:21
    Hjshdh şubeler en az 2 haftadır belli ayrıca okul numaraları da belli
    yorum Hjshdh
    2017-09-03 16:32:58
    Okul 50 tl ucret 4 top A4 kagidi istemisti.Birde subeler belli oldu mu ki?
    yorum Sfhn
    2017-09-03 13:54:39
    Asassas senin puanım kaç
    yorum Asdfg
    2017-09-03 11:50:31
    Şubeleriniz ne ? :D
    yorum :d
    2017-09-03 00:27:01
    Kayıt yaptiran arkadaşlar okul kayıt ücreti istedi mı Istediyse ne kadar ? Yardimci olur musunuz
    yorum Hjshdh
    2017-09-01 15:50:08
    Haklısın xx soylemeyebilirdim🤔😂@ ben yaptırdım
    yorum @
    2017-09-01 09:27:19
    Okula kayıt yaptırmaya giden oldu mu arkadaşlar ?
    yorum xx
    2017-09-01 09:16:45
    Hjshdhniye acikladin bunu havamız olurdu 😅
    yorum asassas
    2017-08-31 20:44:25
    Quenn küsüratıyla puanın kaç?
    yorum Hjshdh
    2017-08-31 12:34:27
    Arkadaşlar istediğiniz kadar like ve ya dislike atabiliyorsunuz o begenilerin cogu benim 😂dislike´ı da denimis olabilir 🙄
    yorum ZEYNEP ECE
    2017-08-31 02:44:16
    Bu okuldan değilim ama çok bilindik bir okul eğitimi öğretmenleri falan başarılı yani duyduğum kadarıyla .Ama böyle bir eğitim seviyesındekı okulun bınası daha güzel olabilirdi .
    yorum xx
    2017-08-31 02:16:06
    9 DİSLİKE OKULU KAZANAMAYANLAR
    yorum king
    2017-08-31 01:10:01
    500
    yorum Quenn
    2017-08-30 22:00:20
    Ben de bu okulu kazandım puanım 476 en yüksek puan kaç??
    yorum Hjshdh
    2017-08-30 13:27:27
    Galli sanırsam bu okulda okuyorsun,okul birincisinin ortalamasini biliyor musun?
    yorum galli
    2017-08-30 00:44:00
    Okul güzel baya yav gelin
    yorum Hjshdh
    2017-08-29 10:36:53
    Tisortu beyaz degil gri.Telefon serbest derslerde telefon kutusuna koyuluyor.
    yorum jednjekbhd
    2017-08-28 21:30:26
    beyaz sweat ,siyah pantolon ,polarda siyah forması güzeldi yani
    yorum Nick
    2017-08-28 21:30:22
    Arkadaşlar GAL´de telefon serbest mi biliyo musunuz?
    yorum Hjshdh
    2017-08-28 20:19:03
    Asdfg ben okul formamı aldım üst ,pantolon siyah,polarda siyahdı galiba(tam hatirlayamadim poları) bende bulamamistim ozcanlarin facebook sitesinden buldum ordanda bakabilirsiniz.
    yorum Asdfg
    2017-08-28 19:54:32
    Okulun kıyafetini internette bulamadım nasıl bir şey umarım gömlek kravat değildir?
    yorum Hjshdh
    2017-08-28 06:03:55
    Ben 9.sınıfların çoğunun okul kıyafeti ile gelicegini düşünüyorum.
    yorum Gizemsiz
    2017-08-27 19:44:49
    Herkes serbest gelir ve bende öyle geleceğim
    yorum Hjshdh
    2017-08-27 11:19:58
    Ben formayla gelicem.Peki kızlar saclarinizi topliycak misiniz yoksa acik mi birakicaksiniz?
    yorum Gizemli
    2017-08-26 21:06:18
    Okulun ilk günü formayla gelmeyi düşünüyorum zaten öyle gelir çoğu kişi siz nasıl gelceksiniz?
    yorum hoca
    2017-08-26 13:35:22
    gençler okulda ilk gün ders işlemek tamamen öğretmenin insiyatifine kalmıştır. bazısı işler bazısı işlemez sohbet eder. ama size tavsiyem 9. sınıfın ilk haftasından itibaren derslerinize sıkı sıkı sarılın. 12. sınıfta çok rahat bir şekilde sınava hazırlanırsınız.
    yorum random attım say
    2017-08-25 23:44:46
    üzüldüm falan :(
    yorum Master killer
    2017-08-24 23:17:42
    Rica ederim😀Beynin gec calisiyor ama komik oluyorsun.Sen teog şokunu atlatamadan ikinci şok gelicek😉😂
    yorum Yfydydugifrydig
    2017-08-24 23:00:13
    Aa kopyalaniyomus ssjwkduowjş şuan senin sayende bunu keşfettim tşk bunların hepsi çok ders çalışmaktan oldu beynim geç calisiyor artık üzgünüm öğşqljköwljköğh
    yorum Master killer
    2017-08-24 18:47:45
    Yfydydugifrydig güldürdün ya😂😂Kopyaladım ismini o ismini yazcak degilim.Olsun gel yapcak bisey yok hepimiz maduruz.
    yorum eda
    2017-08-23 21:20:02
    okula giden oldu mu ya da kayıt yaptıran ?
    yorum Yfydydugifrydig
    2017-08-21 23:47:50
    Gelmiyorum ben o zaman
    Ilk basta random attin sandım sonra ismim olduğunu fark ettim üşenmedin mi ? shjgajbd
    yorum Master killer
    2017-08-21 12:43:32
    Yfydydugifrydig ne sacma bir soru olmus 😂18 eylulde okul basliyorya iste o gun ders islenicekmis hani normalde ilk gun ders islenmez ya tanisma faslı falan olur bu arada mudur soyledi.

    yorum Yfydydugifrydig
    2017-08-20 22:33:10
    Okulun ilk günü ?
    yorum Sıla
    2017-08-18 21:01:15
    Nisa kankama katılıyorum
    yorum Master killer
    2017-08-18 20:05:33
    Okulun ilk günü ders işlenicekmiş 😂😎
    yorum Nisa
    2017-08-18 10:03:44
    472 ile bu okulu kazandım Çayırova´da oturuyorum sabırsızlıkla okulların açılmasını bekliyorum 😄
    yorum Master killer
    2017-08-17 00:45:09
    Tamam😆
    yorum Burak
    2017-08-16 23:31:34
    Evet
    yorum Master killer
    2017-08-16 21:04:15
    Burak bu okula mı geliceksin?
    yorum Burak
    2017-08-16 18:17:45
    Tam bilmiyorum ama bizim öğretmenlerimiz buralardaki en iyi anadolu lisesi diyordu
    yorum Master killer
    2017-08-16 01:12:41
    Servisin oldugunu dusunuyorum tam kesin bir sey soyleyemiyorum ama gecen sene benim tanidigim birisi servisle gidiyordu bu senede muhtemelen olur.
    yorum Antisocial
    2017-08-16 01:09:18
    Ortamları sevmem okulu hiç sevmem okullar kapatılsın
    yorum Jsozgwkzsg
    2017-08-16 00:59:21
    benim istediğim yer tutmayinca hevesim kaçtı açıkçası
    Ondan dolayı merakta yok skfiwehkwbd
    yorum Adjdsjhds
    2017-08-15 22:40:35
    Ben bu okulu kazandım 475le. İstanbulda oturuyorum servis varmı bilgisi olanlar yazabilirmi lütfen?
    yorum Master killer
    2017-08-15 20:21:43
    Okul nasıl bir fikri olan varsa paylaşabilir mi?
    yorum Bshzhsh
    2017-08-15 14:49:53
    Heyecandan çok merak var insan merak ediyor yani farkli bir ortam falan 😂🤗
    yorum Jsozgwkzsg
    2017-08-15 13:50:08
    Neden bu kadar heyecanlısin ? 😀
    yorum Bshzhsh
    2017-08-14 23:52:34
    Bir acilsa okul 😂😂
    yorum Hasan
    2017-08-14 13:13:02
    Eğer senden yüksek puanlilar tercih etmezse ya da yer acilirsa gecebilirsin Ali
    yorum Zhwogeies
    2017-08-14 13:08:45
    Okulda görüşürüz gençler
    yorum Ali
    2017-08-13 21:24:47
    Puanım 466.5 acaba nakillerde geçebilirmiyim buraya?
    yorum Bshzhsh
    2017-08-13 19:02:31
    Puanin tam olarak kac?
    yorum Ey
    2017-08-13 17:36:53
    Ben nakille bu okula gitmek istiyorum
    yorum Bshzhsh
    2017-08-11 21:18:47
    Aynı okuldayız.Puanim 470.Umarım hepimiz icin güzel ve hayırli bir 4 yıl olur.
    yorum 2003lü
    2017-08-11 20:51:04
    471 puanım senin kaç?
    yorum Bshzhsh
    2017-08-10 12:36:46
    Puanin kac?
    yorum 2003lü
    2017-08-08 19:43:27
    Benim canım yeni okulum. Umarım seninle güzel günler geçiririz ♥
Kocaeli İlindeki İlçeleri görmek için tıklayınız

Yorum Yap!

Gebze Anadolu Lisesi'nde okuyan veya mezun olmuş bir öğrenciyseniz veya Gebze Anadolu Lisesi'nde öğretmen veya idareci iseniz bu okula yorum ekleyerek bu okulu tercih edecek öğrencilere yardımcı olabilirsiniz.“Gebze Anadolu Lisesi” hakkında yorum yaparak velilere destek olun!

Lütfen onların doğru okul tercih etmelerinini sağlamak için “Gebze Anadolu Lisesi” hakkında doğru bilgiler paylaşmaya özen gösteriniz.

Gebze Anadolu Lisesi ile ilgili yorumları okumak ve yorum yapmak için "YORUM EKLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ" butonunu kullanınız

Kocaeli İli Benzer Liseler

Kartepe/Kocaeli
Ali Fuat Başgil Sosyal Bilim Ali Fuat Başgil Sosyal Bilim
Taban Puanı: 441.4575
İzmit/Kocaeli
24 Kasım Anadolu Lisesi 24 Kasım Anadolu Lisesi
Taban Puanı: 471.0750
İzmit/Kocaeli
Yahya Kaptan Anadolu Lisesi Yahya Kaptan Anadolu Lisesi
Taban Puanı: 426.8769
Gebze Anadolu Lisesi taban puanı 2018 , Gebze Anadolu Lisesi yüzdelik dilimi, Gebze Anadolu Lisesi pansiyonu var mı? yatılı mı?, Gebze Anadolu Lisesi nerede?, Gebze Anadolu Lisesi adresi, Gebze Anadolu Lisesi başarıları, Gebze Anadolu Lisesi Kocaeli, Gebze Gebze Anadolu Lisesi

Önemli: Kocaeli Gebze Anadolu Lisesi'nin başarı durumu ve istatiski bilgileri de dahil olmak üzere bu sayfada yer alan tüm bilgiler Milli Eğitim Bakanlığı'nın web sayfalarında paylaştığı içeriklerden ve Gebze Anadolu Lisesi'nin resmi web sayfasından alınmıştır. Kişisel verilerin korunması açısından şehven paylaşılmış olan içerikleri lütfen bize sorubak2013@yahoo.com.tr adresimizden bildiriniz. İlgili içerik en kısa sürede kaldırılacak veya düzeltilecektir. İletişim için tıklayınız

google+ google+ google+

)