<font>Üniversite sınavında tam puan tam olarak kaç ? çoğu yer (Sorubak) Üniversite sınavında tam puan tam olarak kaç ? çoğu yer (Sorubak)
sorubak.com
Sorubak.Com
SPONSORLU BAĞLANTILAR


Sosyal Kulüpler 
İzcilik Dökümanları

Seminer Çalışmaları 

 Belirli Gün ve Hafta Dökümanları 
 Rehberlik Dökümanları 
 
Kanun-Yönetmelik-Genelgeler

Atatürk 
Zümre Toplantıları (Branş)
Yararlı Programlar

 Egzersiz Çalışmaları 
 Yönetici Evrakları
 İletişim      Dosya Gönder

 Soru
Üniversite sınavında tam puan tam olarak kaç ? çoğu yerde 500 olarak yazıyor ama Bazı okulların taban puanına baktığımda 520-530 gibi puanlar görüyorum. Açıklığa kavuştururmusunuz?
( Sercan Yektaş )
Cevap
Ham puan 500 tam puandır,bu puanın üstüne okul puanı eklenerek yerleştirme puanı hesaplanıyor,yani sizin gördüğünüz 520-530 puanlar okul puanı katılmış hali.450 ham puan aldığınızda,okuldan da 60 puan geldiği zaman yerleştirme puanı 510 puan oluyor.

ŞUNLARI DA SORDULAR
merhaba..ben düz liseden mezunum.fen bölümü alanımdı.bu yıl yetenek sınavına hazırlanıyorum,baraj 225 benim için fakat hangi bölümü çözmem gerekiyo bilgim yok.hangi dersin soruları bana ne kadar puan kazandıracak?teşekkür ederim.
 
Merhaba hocam ben lise son sınıf öğrencisiyim.Eşit ağırlık öğrencisiyim ama sözelden sınava gircem 380.000 puanla sosyal bilgiyer öğretmenliğine yerleşme olasılığım nedir?
 
hocam ben geçen sene mezun oldum sözel bölümünden sözel bölümü meslek olanağı kısıtlı ve çok öğrenci var bende farklı alanlara yönelmeyi tercih ediyorum size bazı sorularım olucak hocam
1. tbbı dökümasyon iyi diolar hocam sizce iyi mi
2. bana okuldan 40 puan gelio benim batman tıbbi dökümayona girmem için ygs3 ten en az kaç puan almam lazım sizce
3. bu bölümün iş bulma olanakları nelerdir kpss puanı kpss de atama sıkıntısı var mıdır
şimdiden tesk ediyorum ii günler dilerim
 
hocam ben türkçeden 35 sosyalden 32 matematikten 16 net yaptım zihin engelliler öğretmenliği gelir mi? normal lise mezunuyum teşekkürler.
 
hocam hazırlık okuyorum bu yıl kazandım tekrar ygs lys ye giriceğm okul puanım kırılacak mı yada herhangi bi puan kırılması olucak mı?
 
Tümü Göster
SPONSORLU BAĞLANTILAR

 
20 kategoride 17679 soruya 66687 cevap verdiler Sorun Bilen Cevaplasın!
Çapa Fen e nakil Çapa fendeki arkadaşlar okuldan memnunmusunuz pansiyon ne durumda gelirsem
Liseye yerleşme hakkında bir soru. Hedeflediğim lisenin puanı ile benim (tahmini) puanım arasında 10 puan bir
yarın için bir kaç tüyo ;) şimdi bugun ing ve almanca quiz vardı dün ona çalıştım hatta çalışamadım :
ahhh bu teog , virgül sorusu neydi
sizce kaç yanlış? Teogda matematik beni batırdı ihtimallerime göre 26 kasımda olan sınavda 1
Teog 2.oturum sorusu zormu olacak
sorular kolaymış la böyle kolay soruncada tadı kalmıyo sınavın falan
Teog CEVAPLARI yardım Cevaplar ne zaman internete atılır??
Puanla İlgili Soru Teog Sınavından Bu Aydakı Bide Nisandaki Sınavdan 350 Alsam 2 Sindende Sağ
Soru alıyım :D Zorlandığınız soru falan varsa fikir almak isterseniz sorabilirsiniz her d
Soru Sor
Gizlilik Politikası Copyright © 2008-2014 Tüm Hakları Saklıdır. Telif Hakkı/İletişim/Site Map


Sınava Hazırlık
İyiler İyidir. (Seyit Nesemi)
Lütfen İndirdiğiniz Dosyaları Virüs Taramasından geçiriniz.