Sponsorlu Bağlantılar

Ticaret alanında yenilikler

Perşembe, 19 Şubat 2009, 18:32 | Ders Notları, Tarih | 0 Yorum | 2.990 okuma

1924’te İş Bankası kuruldu.( İş sahiplerine kredi vermek amacıyla kuruldu)
1 Temmuz 1926 ‘da “Kabotaj Kanunu” çıkarıldı. Böylece Türk karasularında yolcu ve yük taşıma hakkı yalnızca Türk gemilerine verildi. Ayrıca Denizbank’ın kurulmasıyla denizcilik faaliyetleri artmıştır.

Bir önceki yazımız olan Belgrad Antlaşması başlıklı makalemizde antlaşma, karlofça ve osmanlı hakkında bilgiler verilmektedir.

sorubak-ticari alanda yapilan yenilikler
Etiket

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Serbest Kürsü

  • Eyloo: 30 dkmi aldi
  • Hjk: Arkadaşlar nakil aldırmak için velayet sorun yaparmı
  • sasaa: 416 aldım kazandım
  • fatma: bildiğim kadarıyla 4 yanlış 1 doğruyu götürüyor.
  • melda: arkadaşlar ben dış ticaret okudum eşit agırlıkla giriyorum yanlız türkçe sorularında çok vakıt kaybettim matematik hiç yapamadım süre yetmedi birşey olurmu acaba...
  • zeynep: beyza senin soy adın ne bişey merak ettim tanıdığım biri olma ihtimalin var da…
  • zeynep: öğrenci lan kimi kandırıyon eğer bir yanlışın olsaydı 495 puandan fazla alırdın hava atmak için yalan söylüyon uyan uyan bu dünyada senden daha uyanıklar var >:(
  • zeynep: arkadaşlar sadece puanlarınızı sıralamanızı ve sınıfınızı söylüyorsunuz ama unutmayın bu işin kontejyanı da var kontejyana göre taban puanlarında değişiklik oluyor...
  • zeynep: aysu parayı kazanıp kazanmamak nasıl önemli değil ya ztn insanlar sınava parayı kazanmak için giriyo saçmalamışsın biraz tmm hatalarımızı görüp düzeltebiliriz yalnız bu...
  • zeynep: özcan girdi demek sınava girdiğin anlamana gelir.Ordaki girdi kazandığın anlamına gelmiyo.Sınava girdi girmedi olarak yanii.