Sponsorlu Bağlantılar

Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Tarih Online Testleri Çöz

Salı, 8 Ocak 2013, 19:13 | AÖL Açık Öğretim Lisesi, Test Çöz | 1 Yorum | 38.043 okuma
Yazar Doğan

Açık öğretim lisesi ortaokulu bitirmiş öğrencilerin okula gitmeden evlerinden lise eğitimini tamamlaması için milli eğitim bakanlığı tarafından kurulmuş yaygın eğitim türüdür.

2012-2013 eğitim-öğretim yılından itibaren açık öğretim lisesi ders seçimlerinde aöl öğrencileri kredili sisteme göre istedikleri dersleri seçebileceklerdir.

Açık öğretim tarih testleri,açık öğretim lisesi tarih testleri,aöl tarih testleri çöz,açık öğretim tarih testleri çöz.

Bizler sorubak.com ailesi olan siz değer açık öğretim lisesi öğrencilerimize AÖL Haberleri sayfamızdan açık öğretim lisesi ile ilgili en son haberleri duyurmaktayız.

Ayrıca bunun yanı sıra açık öğretim derslerine daha etkili hazırlana bilmeniz için ders ders aöl testleri sunmaktayız.

Aöl tarih 1 dersini, tarih 2 dersini,tarih 3 dersini,tarih 4 dersini,tarih 5 dersini,tarih 6 dersini seçmiş olan açık öğretim lisesi öğrencilerimiz için aşağıdaki testleri listeledik.

Aşağıdaki bağlantılardan  tarih dersinin bütün seviyelerine uygun aöl testlerini çözebilirsiniz.

Online AÖL Tarih Testlerini Çözmek İçin Tıklayınız

Ayrıca diğer derslerin açık öğretim lisesi testlerini de Açık Öğretim Lisesi Testlerini Çöz sayfamızdan çözebilirsiniz.

sorubak-aöl online test-açık lise online test-açık öğretim lisesi test çöz
Etiket , ,

"Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Tarih Online Testleri Çöz" içeriği hakkında 1 Yorum yapıldı.
Bir Soru Sorabilir veya Düşünceni Bizimle Paylaşabilirsin.
(Yorumunuz Ana Sayfada Yayımlanır)

  1. [...] Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Tarih Online Testleri Çöz [...]

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • hilal: arkadslar bn bu bilgiyi aöl facebook sayfasndan aldm resmi bi açklama henz yok blginn dogrlgndan emn olmak içn dünden beri 147 aryrm saolsn açmıyolar
  • hilal: bn tek ders denldgnde tek bir ders seçme hakkı olarak algıladım aöl facebook sayfasındaki arkadslar tek oturum denldgni24 kredi seçblme hakkı oldgnu yazmşlar arkadslar
  • hedos: Ya benim iki sinava girmem lazim tek dersten sinav yapmak da neymis ikincisi yapilmazsa universiteye gidemicem lutfen iki dersten yapilsin
  • Muhammed: Hilal 2.ek sınav tek ders diye geçiyor bu sadece bir ders seçmemi yoksa 1 oturum mu anlamadım biliyormusun lütfen biliyorsan cevap yaz…l
  • vahap: Çok kötu olmus hic isime yaramadi sizin ve sizin gibi yalanci siteler yüzünden – aldim…
  • ayşegül: evet lütfen 2. ek sınav olsun
  • Başak: Ben 399 puan aldim 7.sınıf genel başarı puanı 10004 girdi yazıyo acaba kazanabildimmi
  • GSmel: Merhaba. Ben, 8.sınıfa geçeli 3 hafta oldu yanlış hatırlamazsam. daha TEOG sınavına girmedim ama dershanede buna benzer bi sınav olduk. şimdilik kendimi dershanede...
  • hilal: aöl facebook sayfasndan aöl mdür yardmcısı açklama yapmş arkadaşlar bu hafta içi ek sınav açklanacak dha snrada 2. ek snv yaplckmş 2. ek snvn detayları belli deglmş henz
  • Sezer Y.: Cevap nerde şölene
  • sümeyye: çok güzel çok saolun admin bütün ödewlerimi bu siteden yapıyorum ve bu siteyi çok beğeniyorum :)
  • Hilal: Arkadaslarrrr!!!2.eksınavyapıl acakmş aöl Facebook sayfasında yazıyo. Bu hafta içi snv sncları açlklamck byram ertesinde 2. Ek snv yaplckmşşşş :))))herkese başarılar...
  • hüseyin: cevapları açılmıor bana göre bilgi yok
  • azan: tamm beklesne canım
  • ayşe: saglık lisesinden sanat okuluna geçiş varmı