Sponsorlu Bağlantılar

7.sınıf Din Kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları

Çarşamba, 9 Ocak 2013, 13:28 | Yazılı Soruları | 9 Yorum | 2.564 okuma
Yazar Doğan

7.sınıf yani ortaokul 3. sınıf öğrencilerinin bazılarının en sevdikleri bazılarının ise en zorlandıkları derslerin başında gelir 7.sınıf din kültürü dersi.

Geçmişe oranlar artık din kültürü dersleri daha eğlenceli, görsellerle desteklenen derslerde olsa bazı öğrenciler hala din kültürü derslerinden korkmaktadırlar. Ancak din kültürü dersi hiç de korkulacak bir ders değildir.

7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları indir, 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları bul, 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları download, 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları nedir,öğretmenimiz 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı sorularında ne soracak,7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları ve cevapları.

Bizler sorubak.com ekibi olarak siz değerli 7.sınıf öğrencilerimize din kültürü dersinde daha başarılı olabilmeniz için kendi hazırladığımız ve öğretmen arkadaşlarımızdan topladığımız 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı sorularını bir araya getirdik ve sizlere sunmak istedik.

Sizler için hazırlamış olduğumuz 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları ile din kültürü öğretmenlerinizin soracağı 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı sorularını artık daha rahat çözebileceksiniz.

Hazırlamış ve internetten derlemiş olduğumuz 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları ile sınavlarda çıkabilecek soru örneklerini görebilir hatta bazen de birebir aynı soruları sınavdan daha önce çözmüş olabilirsiniz.

7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları sorularını indirmek için aşağıdaki bağlantımıza tıklayınız ve açılan sayfadan sizlere sunduğumuz en güncel 7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı sorularını indirip 7.sınıf 1.dönem 2.sınavına 1 hafta kala çözmeye başlayınız.

7.sınıf din kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları

Ayrıca takdir mi teşekkür aldığınızı öğrenmek için 7.sınıf takdir teşekkür hesaplama sayfamıza bakabilirsiniz.

sorubak-7 sınıf din kültürü 1 dönem 2 yazılı soruları-7 sınıf din 1 dönem 2 yazılı-7 sınıf DİN KÜLTÜRÜ 1 dönem 2 yazılı
Etiket , ,

"7.sınıf Din Kültürü 1.dönem 2.yazılı soruları" içeriği hakkında 9 Yorum yapıldı.
Bir Soru Sorabilir veya Düşünceni Bizimle Paylaşabilirsin.
(Yorumunuz Ana Sayfada Yayımlanır)

  1. burhan diyor ki:

    çok saçma bir site

  2. lale ata diyor ki:

    çok bilgilendirici

  3. ilknur yıldız diyor ki:

    çok bilgilendirici en çok sevdim bu siteyi herkese tavsiye ederim benden bu kadar bu site sayesinde taktir alıyom

  4. gizli diyor ki:

    süper bir site ayrıca ben de taktir alıyorum

  5. İsimalkan diyor ki:

    ilknur yildiz sana sesleniyqrum bizde takir alıyoruz havalanma havanı alırımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

  6. selma diyor ki:

    herkez taktir alıyosa ben hersene taktir belgesiyle onur belgesi alıyorum naber

  7. berhan sarper diyor ki:

    sizi destek olmak için yazdım çok yardım severimde ayıptır sölemesi :DDD gülesim geldi amANİN PO

  8. buse diyor ki:

    bu site çok bilgilendirici ben de taktir alıyorum :)

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • elif inci: günlerden pazartesi ve tarih 01.09.2014 saat:21.05 hala açıklanmadı
  • kardelen aski: ölme esegim olme bahar gelecek
  • dangerman: bu ne ya rezalet kimsenin umrunda degil insanlari cok geriyorlar zaten sorular cok zordu yada sorularda yanlisliklar var galiba ondan oyaliyorlar neyse hevesimi...
  • Mehmet: İngilizce dersini başımıza bela ettiler nasıl bi düşünceleri var anlamıyorum üniversiteyi kazandım ama bilmediğim bı ders yüzüne hayatım maf olacak adelet mi buna bı...
  • woldamara: Arkadaşlar ben aradım bu hafta içinde yayınlanacakmış ama hangi gün olduğu belli deil
  • woldamara: Evet ortak kredisi 110 alan 102 milli eğitimi aradım sordum n internettende araştırdım kesin doğru yani
  • m.h.e: bunlar ya tatile cıkmışlar yada birçok soruyu yanlış çıkartmışlar. o yüzden bu duruma düşürdüler bizi.
  • Mehmet: Arkadaşlar ek sınavlarda bir önceki dönem sorularını soruyorlarmış dogrumu
  • elif: woldamara arkadaşım bende imamhatip okuyorum benim kredim 213 siz 212 ye düştüğü bilgisini nerden aldığınız kesin bir bilgi mi?
  • ayşe: biraz önce aradım bilgi almak için. ne zaman yayınlanacağına dair net bir bilgi veremeyeceklerini, çalışmaların devam ettiğini söylediler.
  • ayşe: ben arıyorum ama mesgul sürekli
  • ayşe: telefon edip bilgi alan var mı?
  • salih: sesimizi duyan yokmuuuuuuuuu
  • salih: açıklayın artık sıkıldık beklemekten
  • Pes: Bir sınav soru cevap anahtarını yayınlamak bukadar zor olmasa gere pes ya!Sanırım yayınlamayı unuttular!AÖL yetkilileri nerede???