Sponsorlu Bağlantılar

5.6.7.Sınıf Açı Dershanesi 25 Ocak Ödüllü Deneme Sınavı

Cumartesi, 4 Ocak 2014, 19:10 | TEOG Sınavı | 2 Yorum | 5.100 okuma
Yazar admin

25 Ocak 2014 Açı Dershanesi  Ödüllü Ücretsiz Deneme Sınavı, 5.6.7.Sınıf Açı Dershanesi 25 Ocak Deneme Sınavı

Açı dershanesi  Türkiye geneli 5-6-7.sınıf Ödüllü ve Ücretsiz deneme sınavlarına katılarak kendinizi değerlendirebilirsiniz.

aci ders

"5.6.7.Sınıf Açı Dershanesi 25 Ocak Ödüllü Deneme Sınavı" içeriği hakkında 2 Yorum yapıldı.
Bir Soru Sorabilir veya Düşünceni Bizimle Paylaşabilirsin.
(Yorumunuz Ana Sayfada Yayımlanır)

  1. mehmet can diyor ki:

    açı dershanesi malatyada nerede bulamadım

  2. o.ç diyor ki:

    arkadaşlar basit ve kolay ben liseye gidiyorum

    bütün oklu beni tanıyo zaten fazla atıldılar üstüme

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • zeynep: ataşehir dilek sabancı mesleki ve teknik anadolu lisesinin kontenjan kaç kişi
  • Nick...: 430 puan aldım neden kazanamıyorumda 421 puan alan kazanıyo
  • hilal: arkadslar resmi sayfadada yaynlandı artk 2 ek sınav kesn olark 19 ekmde yapılck. 9 ekmde 1.ek sınavn sncları açklnck açklanmasnn ardında 2. ek sınava kayt hakkı ya 1 ya 2...
  • ESMA: 2.EK SINAVI VERMİŞLER TAKİPTE OLUN 1.EK SINAV AÇIKLANINCA 2.BİLGİLERİ GİRECEKMİŞ ANKARADA TEK OLACAKMIŞ
  • esma: 2.ek sınavı vermişler müjde
  • inkılap mal: nefert ediyom ya inlkılaptan bok gibi offf
  • tuğrul demirel: arkadaşlar aol.sayfasında 19 ekimde 2.ek sınav yapılacak yazıyor.ama tek der diye yazıyor.bunu anlamadım sadece bir dersmi seçebilcez.benim kredim tam şuanda ama...
  • yutgsrf: bursunu aldınmı
  • rabia ^^: saolun ya :D sizde olmasanız :D
  • aysema: bursunu aldınmı
  • emre: saolun yaaaaa
  • sedat kıvrak: 2014 orta okul dersleri
  • hilal: arkadslar bn bu bilgiyi aöl facebook sayfasndan aldm resmi bi açklama henz yok blginn dogrlgndan emn olmak içn dünden beri 147 aryrm saolsn açmıyolar
  • hilal: bn tek ders denldgnde tek bir ders seçme hakkı olarak algıladım aöl facebook sayfasındaki arkadslar tek oturum denldgni24 kredi seçblme hakkı oldgnu yazmşlar arkadslar
  • hedos: Ya benim iki sinava girmem lazim tek dersten sinav yapmak da neymis ikincisi yapilmazsa universiteye gidemicem lutfen iki dersten yapilsin