Sponsorlu Bağlantılar

2014 YGS Soru ve Cevapları

Pazar, 9 Mart 2014, 23:36 | YGS-LYS | 0 Yorum | 1.633 okuma
Yazar admin

2014 YGS  Soru ve Cevapları

2013 LYS sınavı soru ve cevapları2014 YGS sınavı 23 Mart 2014 tarihinde yapılacak. Bildiğiniz gibi ÖSYM artık sınavlara ait soruların ancak %10′nu yayımlıyor . 2014 YGS ardından ÖSYM tarafından açıklanan soru ve cevap anahtarları sitemizde yer alacak.

2014 YGS matematik soru ve cevapları

2014 YGS fen bilimleri soru ve cevapları

2014 YGS türkçe soru ve cevapları

2014 YGS sosyal bilimler soru ve cevapları

sorubak-2014-2015 ygs lys türkçe sorular ve çözümleri-2014 Ygs Soru Ve Cevapları-2014-2015 ygs soruları
Etiket

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • zeyneb: lütfen ek sınav olsun vakit kaybediyoruz
  • Nick...: yirminci soru yanlış yazılmış
  • eda: arkadaşlar kimler ek sınava girebiliyor ben bu sene yüz yüze eğitim görecem
  • anonim amk :D: Çok iyi reyiz çok sağol :D olum her yerde yardılmışlar bi ton cümle filan :D okumaya üşendim nasıl yazıyım :D burda daha az cümle var :D hep üşengeçlikten oluyo...
  • nickk.: neden internettebulamıyoruz sınavla alakalı hiç bir şeyiyi saatlerce uğraştıyorsunuz bizi sevtap
  • yeşim: 1 senedir bana mezun oldun deniyordu şimdi üniversteyi kazandım diplomam basılmış gönderiliyor ama okul bana 1 kredimin eksik olduğunu söylüyor. 1 senedir kayıt...
  • ilkim: ya ne zamn açıklanacak cevap anahtarı niye umursanmıyor açık öğretim :@
  • rukiye: ek sınav sınav istiyoruz ltfenn zorunlu bir ders kaldı
  • melek: Türk edebiyati 6 sorularindan 3. Soru hatali iki şıktada ayni cvp var.normal kabul edilmiş
  • iMMORTAL: Çok güzel bir özet . Elinize saglik
  • emine: arkadaşlar PYBS sınav sonuçları e okuldan bide sinav sonuçları yazınca çıkmıyor
  • Ceyda: İngilizce-8 dersine 2 kez girdim başaramadım, bi kez daha girsem muaf oluyorum. Uluslararası İlişkiler kazandım ve dolayısıyls gitmek istiyorum, ne olur ek sınav yapılsın...
  • selinn: http://www.meb.gov.tr/meb_sina vindex.php
  • selinn: http://www.meb.gov.tr/meb_sina vindex. şükür açıklandı
  • ayse: milli egitim bakanligi sitesinde yayinlandi arkadaslar. Meb.gov.tr