Sponsorlu Bağlantılar

2013 SBS konuları

Pazar, 2 Haziran 2013, 20:55 | SBS | 7 Yorum | 2.127 okuma
Yazar admin

2013 SBS 8 Haziran 2013 tarihinde yapılacak. Sınava bir hafta kala öğrencilerimizdeki heyecanda giderek artıyor. Gerek Sorubak Rehberlik Servisi gerek sorubak SBS Puan Hesaplama sayfamızın yorum bölümüne gelen bir çok soruda öğrencilerimiz 8.sınıf SBS konularını sormaktadırlar.

MEB 2013 SBS başvuru kılavuzunda ” 2013- SBS’de aşağıda belirtilen derslerden test uygulanacaktır.
Test konuları, her ders için o öğretim yılının programlarına bağlı kalınarak hazırlanacaktır. Testler öğretim programlarında belirtilen kazanımları öğrencinin elde etme seviyesini ölçecektir.”

 

 

konular

Kılavuzun 10.maddesinde de değinildiği üzere MEB 2013 SBS sınavında 8.sınıf müfredanında sorular soracak. Belli başlı konuları burada sıralamak doğru olmaz. Genel olarak 8.sınıfta yukarda belirtilen derslerde yer alan tüm konulardan öğrenciler sorumlu olacak.

Biz sorubak olarak geçmiş yılarda çıkan soruların analizlerini aşağıda verdik. Geçmiş yıllarda yapılan SBS konularına bakarak bir fikir sahibi olabilirsiniz.

Aşağıdaki içeriklerimizi okuyabilirsiniz.
2012 SBS’de matematikten hangi konulardan sorular soruldu?
2012 SBS ingilizce soru analizleri
2012 SBS matematik soru analizleri
Uğur Dershaneleri Bölüm Başkanı 2012 SBS yi değerlendirdi.
Uzmanlar 2012 SBS sınavını değerlendirdi? (Zor muydu Kolay mıydı?)

 

sorubak-sbs konu başlıkları-sbs de çıkacak konular-2 dönem teog konu başlıkları
Etiket ,

"2013 SBS konuları" içeriği hakkında 7 Yorum yapıldı.
Bir Soru Sorabilir veya Düşünceni Bizimle Paylaşabilirsin.
(Yorumunuz Ana Sayfada Yayımlanır)

  1. yunus bilim i ö o 8/C ş. urfa diyor ki:

    sınava 2 gün kaldı matematikim dşk ve ben matematikten hiç bir şey anlamıyorum bir tek 3 .sınıfta
    toplama çıkarma bölmeyi örendim başka blmyom fen normal bari türkçe fen inklaptan kurtarırız inşallah
    ALLAHIM SEN BİZE YARDIM ET

  2. SORAN diyor ki:

    YA ÇOK SAÇMA ÖLE BİŞİ OLAMAZ

  3. esma diyor ki:

    Sınav yarın ve ben çok heyecanlıyım iştahsız ve moralsizim ve çok acaip ki ellerim çok terlio hem matematiğimde berbAt ne yapcam bilmiyorum Rabbim bana ve bu sınava girecek tüm öğrencilere yar ve yardımcı olsun. Aminnnnnnnn!

    • merve diyor ki:

      esma her gün tekrar yap hem konuları tekrar edersin hemde heyecanlanmassın son güne bırakma kötü olur bence

  4. Miray diyor ki:

    Ya çalışmayı son haftaya hatta son güne bıraktım. Yarın sınava giriyoruz. Normal notlarım 390-440 ama o anki değişiklik, ortam vs. Çok farklı bir not alabilirim. Allahım sen tüm SBS öğrencilerine yardım et.

  5. kbjhfd diyor ki:

    ALLAHIM MATEMATİK TESTİNDE BİZE YARDIM ET YARABBİM… FEN VE TEKNOLOJİDE TÜRKÇE İNKILAP YABABNCI DİL KOLAYY :D

  6. sananemargarin diyor ki:

    İnşallah kardeşim çok iyi bir sonuç alıp Fen Lisesine gelir. Amin.

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • patron: Bi. sinava yapacaksız yapises yapin orspu çocukları nasıl devletsiz aminza goyduklarimin oy zamanki geldiğinde oy isteyin topunuzun amina goyam. ….
  • esra: arkadaşlar lütfen bana yardımcı olur musunuz? açıklanan dgs sınav puanına öbp puanı eklendi mi yoksa biz mi ekleyeceğiz lütfen bilen biri varsa yardımcı olabilir mi
  • rabia: Ya banada cewap verr
  • yeliz: ilk 25000 çok iyi olur kendi düşüncen mi yoksa duydun mu
  • berkayyalcin: niye lan
  • berfinn: Ben 2014 ebelik ve yaşlı bakimi bölümlerinin boş kontenjan olduğu şehirleri öğrenebilirmiyim ve ek kontenjanlaryani boş kalan yerler ne zaman açiklanacak
  • rabia: Arkadaslar bn 8.sinifm 601puan aldm siralamam 9326 kazanabilirmiyim acil cevap werin lutfen
  • berfinn: Ben 2014 ebelik ve yaşlı bakimi bölümlerinin boş kontenjan olduğu şehirleri öğrenebilirmiyim
  • KADİRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR: LÜTFEN YAPIN ARTIK ŞU SINAVI TERCİH YAPTIM ÜNİ Yİ KAZANDIM FAKAT DİPLOMAMI ALAMİYORUM VE KAYITLARA 1 AY KALDI HALEN SINAV HAKKINDA HİÇ BİR BİLGİ...
  • endiseli: Arkadaslar lutfeen biraz bakabilir misiniz? 11. Sinifim genel de 2145. Olmusum ilde 66. Kazanma ihtimalim olabilir mi ? Lutfen.
  • Ümran: 449,44 aldım 6 sınıf genel sıram 3127 kazanırmıyım
  • TALHA: ARKASLAR LUTFEN CEVAP YAZIN BEN: SINIF:5 İL:33 OLDUM GENEL:7158 PUAN:448,9843 LUTFEN YARDIMCI OLUNUZ
  • misafir: maalesef bilmiyorum aman puanını yazarsan yardımcı olabilirim belki
  • nisa: peki bişey sorucam ilk kaç bine burs veriyorlar (9.sınıf)
  • nisa: peki ilk kaç bine burs veriyorlar