Sponsorlu Bağlantılar

2012-2013 Karne tatili ne zaman?

Salı, 7 Mayıs 2013, 17:16 | MEB | 0 Yorum | 491 okuma
Yazar admin

2012-2013 eğitim öğretim yılı iş günü takvimini burada yayımlamıştık. 2012-2013 eğitim öğretim yılı 17 Eylül 2012 tarihinde başlamıştı. Bu öğretim yılında öğrenciler 28 Ocak-8 Şubat 2013 tarihleri arasında yarıyıl tatili yaptılar.

2012-2013 eğitimöğretim yılında SBS 8 Haziran 2013 tarihinde yapılacak.

2012-2013 eğitimöğretim yılı 14 Haziran 2013 tarihinde sona erecek.

İNDİR

Etiket , , ,

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • nisa: arkadaşlar 9.sınıfım puanım 385 başarı sıralamam 2126 sizce kazanırmıyım?
  • sena: Bu okulun yuzdelik dilimi nedir bilginiz varmı
  • :D: kontejan:diğer puan:402 sıralama:9093 kazanırmıyım
  • mutsuz: Mrb. ben ek tercihlere kaldım. ek tercihde puanımızın tutmadığı bir bölüm yazsak eğer o bölümü kimse talep etmese yerleşme imkanımız var mı ?
  • selçuk: admin benim yg3 240 210 ve 190 lık yere tercih yaptım fakat gelmedi . ek yerleştirmeden yerleşebilirmiyim ve yerleşmememin sebebi ne olabilir
  • reyhan: Puanindan dusuk geri yazamiyormusuz bunu aciklar misiniz 10puan falan dusukler yazilmiyor mu
  • reyhan: Tm3 puanim 231 felsefeler 240la aliyor en dusuk tercih yapamaz miyim ben yani
  • melih: admın sımdı sorum olcaktı sana ben sımıd sınavsız gecıs ıle bu safranboluda kazandım ama ben bılecıkte okumak ıstıyorum ek yerlestırmye basvurabılıyormuyum kazandım...
  • SONER: Arkadaşlar 6.sınıfım. puanım 417.5 genel sıralamam: 15.356 sizce bursluluğu kazanır mıyım
  • misafur: 5.sinif 474 puan siralama 953 kazanirmiyim
  • sidar can: il başarına nsl bakıyorsun ?
  • oç öğretmen: o zaman niye öğretmen çocuğu kontenjanı var? mallık parayla değil
  • misafir: ben 7. sınıfta 9000 kişi alınıyo diye biliyorum eğer öyleyse kazanabilirsin
  • MB1905: ya ben 468.6226 aldım 8. sınıfım kazandım mı? nereye bakıcam bilmiyorummmm
  • rabiaa: bende 9 da 399 aldım kazanamadım ama bu sene440 yaptım inşallah kazanmışsındır