700 üzerinden 591 aldım 500 üzerinden kaç bacım (Sorubak) 700 üzerinden 591 aldım 500 üzerinden kaç bacım (Sorubak)
sorubak.com
Sorubak.Com
SPONSORLU BAĞLANTILAR


Sosyal Kulüpler 
İzcilik Dökümanları

Seminer Çalışmaları 

 Belirli Gün ve Hafta Dökümanları 
 Rehberlik Dökümanları 
 
Kanun-Yönetmelik-Genelgeler

Atatürk 
Zümre Toplantıları (Branş)
Yararlı Programlar

 Egzersiz Çalışmaları 
 Yönetici Evrakları
 İletişim      Dosya Gönder

 Soru
700 üzerinden 591 aldım 500 üzerinden kaç bacım
( eda akdeniz )
Cevap
2013 sbs puan hesaplama sayfamızdan hesaplayabilirsiniz.SBS puanınızı hesaplamak için tıklayınız.

ŞUNLARI DA SORDULAR
hocam ben 11.sınıf genel lise ögrencisiyim 4tane zayıfım var ama yıl sonu başarı notum 50nin üstünde olursa sınıfı dogrudan geçermiyim
 
mrb hocam ben çocuk gelişimi mezunuyum ama sağlıkta yer almak istiyorum kpss de 70 alıyorum tercih edebilirmiyim ebeliyi bi fark olurmu cevap ltf
 
merhaba hocam ben ticaret meslek lisesi bilgisayar programcılığı mezunuyum geçen sene ygs girmeden sınavsız geçiş yaparak 2 yıllık uzaktan eğitim kazandım ama kayıt yaptırmadım bu sene tekrar girdim ygs ye ygs1:131.311 ygs 2:131.212 ygs3:145.256 ygs 4:140.546 bu sene tekrar 2 yıllık hakkım varmı ve ekstra bir puan eklenirmi okul puanıma aobp:sayısal 227:758 batıda herhangi bir 2 yıllık üniversiteye yerleşebilirmiyim okul puanım ve ygs puanım eklenirse toplam puanla tercih yapıcam bilgi verirmisiniz ?
 
hocam ben ygs de 270 pu aldım ve sosyalbilgiler ögretmenligine gitme şansım nedir yada lys de kaç net yapmam gerekir bu arada sözel bölümü ögrencisiyim teşekkürler
 
geçen sene sırf türkçe yaptım barajı geçedım 13 doğru 3 yanlıs vardı şuanda hesaplama robotuna 13 yapıyorum 140 geçmıs oluyo nasıl oluyo aydınlatırsanız sevınırım
 
Tümü Göster
SPONSORLU BAĞLANTILAR

 
20 kategoride 16977 soruya 64041 cevap verdiler Sorun Bilen Cevaplasın!
ne demek bu??? askeri lise sınavlarına bayanlar giremiyor mu???? çok saçma kesinlikle do
Haydarpaşa anadolu 43 kontenjan Puanım 465.8079 nakil istediğim okul 43 kontenjan son aldığı puan 471.0909
BESİKTASTA YURT Arkadaslar besiktas da iyi bir kiz yurdu var mi onereceginiz ?
Bölüm değişikliği öncelikle merhaba ben de lise 3 e geçtim.Lise 2 deyken eşit ağırlık bölümü
Tm öğrencisiydim bu sene mf´ye geçtim. Kaynak önerebilir misiniz? Lisede tm okudum. Gecen sene tmden hazırlandım ama hiçbir hedefim yoktu. B
Bölüm değişikliği öncelikle merhaba ben de lise 3 e geçtim.Lise 2 deyken eşit ağırlık bölümü
Bakın ACİL SADASDASDASADSSADA arkadaşlar nakil istiycem puanım 276 istediğim okul 159-334 arası sizce
Kabataş Erkek Lisesi İngilizce Bölümü 493.2 ile bu hafta girebilir miyim ??
Bakarsanız sevinirim Nakil sıramızda kaçıncı olduğumuzu nerden öğrenicez ?
lütfen bi bakınız alan seçimi kalmıtımıya bazıları kalttı diyo bazıları 10un sonunda seçecez
Soru Sor
Online Deneme / Blog / Sorubak Plan / YGS Taban Puanları/ Sorubak Oyun / Sorubak Rehberlik / Sorubak Şiir / Sorubak Video

 1.SINIF DOKÜMANLARI

2.SINIF DOKÜMANLARI 

3.SINIF DOKÜMANLARI

4.SINIF DOKÜMANLARI 

5.SINIF DOKÜMANLARI

6.SINIF DOKÜMANLARI 

7.SINIF DOKÜMANLARI 

8.SINIF DOKÜMANLARI 

 1.Sınıf Zümre Toplantıları
 2.Sınıf Zümre Toplantıları
 3.Sınıf Zümre Toplantıları
 4.Sınıf Zümre Toplantıları
 5.Sınıf Zümre Toplantıları

 6.Sınıf Zümre Toplantıları
 7.Sınıf Zümre Toplantıları

 8.Sınıf Zümre Toplantıları

1.Sınıf Veli Toplantıları
2.Sınıf Veli Toplantıları
3.Sınıf Veli Toplantıları
4.Sınıf Veli Toplantıları
5.Sınıf Veli Toplantıları

6.Sınıf Veli Toplantıları
7.Sınıf Veli Toplantıları

8.Sınıf Veli Toplantıları

1.Sınıf Performans Görevleri
2.Sınıf Performans Görevleri
3.Sınıf Performans Görevleri
4.Sınıf Performans Görevleri
5.Sınıf Performans Görevleri

6.Sınıf Performans Görevleri
7.Sınıf Performans Görevleri
8.Sınıf Performans Görevleri

1.Sınıf Ders Sunuları
2.Sınıf Ders Sunuları
3.Sınıf Ders Sunuları
4.Sınıf Ders Sunuları
5.Sınıf Ders Sunuları

6.Sınıf Ders Sunuları
7.Sınıf Ders Sunuları

8.Sınıf Ders Sunuları

1.Sınıf Çizgi Çalışmaları
 1.Sınıf Deneme Sınavları
 ELAT Ses Çalışmaları
 İNORM Ses Çalışmaları
 UKIYSD Ses Çalışmaları

 ÖBÜŞZÇ Ses Çalışmaları
 GCPH Ses Çalışmaları

 ĞVFJ Ses Çalışmaları

Gizlilik Politikası Copyright © 2008-2014 Tüm Hakları Saklıdır. Telif Hakkı/İletişim/Site Map


Sınava Hazırlık
İyiler İyidir. (Seyit Nesemi)
Lütfen İndirdiğiniz Dosyaları Virüs Taramasından geçiriniz.