2013 SBS sınavında hangi konulardan soru çıkacak (Sorubak) 2013 SBS sınavında hangi konulardan soru çıkacak (Sorubak)
sorubak.com
Sorubak.Com
SPONSORLU BAĞLANTILAR


Sosyal Kulüpler 
İzcilik Dökümanları

Seminer Çalışmaları 

 Belirli Gün ve Hafta Dökümanları 
 Rehberlik Dökümanları 
 
Kanun-Yönetmelik-Genelgeler

Atatürk 
Zümre Toplantıları (Branş)
Yararlı Programlar

 Egzersiz Çalışmaları 
 Yönetici Evrakları
 İletişim      Dosya Gönder

 Soru
2013 SBS sınavında hangi konulardan soru çıkacak
( alper kanmaz )
Cevap
2013 sbs sınavında genel olarak 8.sınıf müfredatından sorular çıkacak

ŞUNLARI DA SORDULAR
hocam ben zihinsel engellileri istiyorum ama sıralama için mat çok zayıf mat yerine kaç fen çözersem bana ii gelebilir sözelleri 33-33 yapıyorum
 
merhabalar hocam.ben aöf adalet bitirdim bu sene.ortalamam 2,6 ve bugün dgsde 75 mat 64 türkçe yaptım.hukuk istiyorum.ankara hukuk veya istanbul hukuk gelirmi birde kac puan alıyorum.teşekkür ederim
 
hocam sosyal bilgiler öğretmenliğimi iyi yoksa din kültürümü ?
 
hocam ben turizm ve otelcilik düsünüyorum ygs de 32 türkçe 23 sosyal 16 matematik
1 fen yaptım yalnız ben anadolu teknik lisesi mezunuyum sayısal çıkıslıyım ygs 6 dan tercih verirsem puanım düser mi ?
 
selamlar kolay gelsın 2011 ygs sınavları ıle 2012 ygs formatı aynı sekılde mı olacak ...2011 ygs cok kolay geldı de bana
 
Tümü Göster
SPONSORLU BAĞLANTILAR

 
20 kategoride 17500 soruya 66301 cevap verdiler Sorun Bilen Cevaplasın!
soru başlığı yok kym ya :( 10.sınıfta sınıflar karma mı oluyo ?? millete 415 cevap ceriyonuz bi de ba
Nazlı ablanızdan selamlarla :D Baktım burası 2001 li lerle dolmaya başlamış zaten lise ben de fazla girem
ygs bölüm öncelikle merhaba ben anadolu teknik lisesinde okuyorum hemşirelik yada se
teog için ne yapmalıyım 6.sınıf 54 7.sınıf 64 ortalamam teog için çok çalışıyorum . bu sene 90
KABATAS NAKIL ISTEYEN 493,6 puan ustu arkadaslariniza kabatasa nakil istettirin lutfen arkadasim
ÇOK ACİLL LÜTFEN YARDIM EDİN ARKADASLAR NAKLİMİ İLÇE DISINA ÇATALCAYA YAPMISLARI NAKİL OLDUM KURTLUDUM
Başarılar Dilerim :D Ben Eren Olarak bu sene sınava girecek bütün 8´lere başarılar diliyo
kadıköy Arkadaslar 488,5 puanla 7 boşlukları kadıköy Anadolu´ya gecermiyim a
BÖLÜM DEĞİŞTİRMEe. İyi Günler.Ben Erciyes Üniversitesinde İşletme okuyorum daha doğrusu okuya
m.t.o.k nedir bu inüversitelerde olan m.t.o.k nedir ve bundan meslek lisesi eml bölümünd
Soru Sor
Gizlilik Politikası Copyright © 2008-2014 Tüm Hakları Saklıdır. Telif Hakkı/İletişim/Site Map


Sınava Hazırlık
İyiler İyidir. (Seyit Nesemi)
Lütfen İndirdiğiniz Dosyaları Virüs Taramasından geçiriniz.